En el cas que l’empresa client té un Departament de comptabilitat:
Podem ajudar i formar el personal d’empresa client en tots els aspectes necessaris, per tal que la seva comptabilitat compleix així eficaçment i eficientment amb ambdues finalitats d’utilitat per a la gestió d’informes requisits per complex i canviant de normativa comptable, fiscal i comercial. També assessorem en la preparació i presentació de llibres oficials i comptes anuals.
El nostre objectiu és que els nostres clients són empreses amb un projecte solvent, estan ben posicionades en el mercat i guanyar diners. Per això, entre altres coses, han de tenir informació en temps real per gestionar l’empresa i prendre decisions. Per aquest motiu nostre assessor personal, a més de resoldre totes les consultes via e-mail o telèfon a ells, immediatament es desplaça periòdicament per l’empresa client per revisar “in situ” Comptabilitat, la situació econòmica – financera, contestar preguntes, informe de la nova legislació, corregeixen errors i desenvolupar i discutir amb la gestió de la informació de gestió i et donaran suport a la presa de decisions.